Marketing internetowy

   

 

Pracujemy w branży reklamowej na tyle długo, by wiedzieć, jak istotne jest odświeżanie wizerunku firmy i dostosowywanie go do wciąż zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów. W oparciu o te doświadczenia proponujemy rebranding, czyli unowocześnienie wizerunku firmy i komunikacji z klientem. Jego zakres może być różny i zawsze ustalamy go po długich rozmowach z przedstawicielami firmy.

Czasem wystarczy tylko zmiana w logtypie, czasem trzeba na nowo zaprojektować wszystkie materiały reklamowe, ale zawsze oznacza to zwiększenie obrotów i poprawę wizerunku firmy.

 

 

Z doświadczenia wiemy, że każda firma powinna doskonale poznać swoich potencjalnych klientów, bo tylko wtedy może im dać tego, czego oczekują i czego potrzebują. Dlatego realizujemy badania rynku i konkretnej grupy klientów, a także przygotowujemy analizy konkurencji i otoczenia firmy.

Jesteśmy przekonani, że taka inwestycja przynosi długofalowo nie tylko wzrost obrotów, ale i umocnienie pozycji rynkowej. Sami się o tym przekonaliśmy już jakiś czas temu.

 

 

Wszyscy wiemy doskonale, że każda firma powinna się zaprezentować w Internecie. Opracowaliśmy już wiele projektów atrakcyjnych witryn internetowych. Tylko że sama obecność nie wystarczy. Potencjalni klienci muszą się dowiedzieć, że taka witryna istnieje i że warto do niej zajrzeć.

Dlatego niezwykle istotne jest takie jej pozycjonowanie, by znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwań, a więc miała wysoką oglądalność. Przygotowujemy audyt  SEO pozwalający na zidentyfikowanie ewentualnych błędów w pozycjonowaniu już istniejącej witryny, a także proponujemy najskuteczniejsze ich rozwiązanie.

 

 

Portale społecznościowe to doskonały, ale i kryjący wiele niebezpieczeństw sposób komunikacji z klientami. Chętnie podzielimy się naszymi obserwacjami i przemyśleniami, stworzymy profile firmowe i poprowadzimy je tak, by stały się kolejnym efektywnym kanałem komunikacji i pozwoliły na zdobycie nowych klientów spośród społeczności internetowej.